Ik moest er eventjes aan wennen (hij doet er iets langer over dan mijn oude melkopschuimer, het schuim is "anders" en hij's net wat groter dan mijn oude), maar dat duurde niet lang. Ik ben helemaal om! Schuim blijft langer mooi, hij schuimt nooit over de rand, hij geeft een piepje als'ie klaar is, hij's makkelijk in gebruik en hij koekt absoluut niet aan, dus schoonmaken is een makkie en na een paar dagen in gebruik vond ik het "nieuwe schuim" eigenlijk al lekkerder dan wat ik al die jaren gewend was!
goede glazen dozen maar als je ze uit de diepvriezer haalt kan je ze snel openen dus steeds de bijgeleverde rekker gebruiken om te voorkomen dat de schaal uit je handen valt, voor de rest ben ik er heel blij mee
Heel tevreden
I just love this pan. Works wonderfully for everything you use it for and hardly any oil/butter is needed. It’s really non-stick and so easy to clean.
Werkt prima
De draaiknop voor de tijd gaat niet zoals verwacht. Verder wel mooi apparaat.
Ben er super blij mee ,geniet nu nog meer van mijn speciale koffie. 5 sterren dik verdiend.
Heel fijn dat het schuim zo goed is en niet aankoekt.
Zou iets heter mogen.
Eindelijk een vershoudbakje dat fijn is in gebruik. Sluit goed, degelijk stevig materiaal. Neem voortaan weer salades mee naar het werk. De bijgeleverde band is super fijn. Eindelijk goed alternatief voor de plastic bakjes die ik had
Blij dat ik na lang twijfelen voor deze opschuimer ben gegaan. Vooral gekocht omdat hij van glas is. Hij werkt echt goed, makkelijk schoon te houden en ziet er ook nog eens mooi uit op m’n aanrecht. Top!
Makkelijk in gebruik en heel eenvoudig schoon te maken
Heerlijk schaadstof-vrij, bakt niet aan, makkelijk schoon te maken door inweken. Wel verkleurd de rand al bij eerste gebruik.
Ideaal om maaltijden in te bewaren, past precies voor een persoon in, van vriezer naar tas, niet gelekt
Now in use for two weeks. I really like the fact that the milk doesn't stick to the bottom, unlike the cheaper brand we use before this one. Foam quality is good. My wife doesn't like the three beeps at the end, thay are pretty loud. I don't have a problem with that, but my hearing is not as good as the hearing of my wife. I am in general quite happy with this unit.
Geweldig! Mooi design, verschillende keuzes voor je melk. Geen spijt van!
Extremely happy with this slow juicer. I was already happy with my other slow juicer from safecourt but this one is even better
















































































